Бос қуаттың бар екені туралы деректер базасы

0001

Құрметті серіктестер!

«Астана халықаралық әуежайы» АҚ Сізге 1998 жылғы 09 шілдедегі «Табиғи монополия және реттелетін нарық туралы» №272-1 Қазақстан Республикасының Заңына 2014 жылғы 29 желтоқсанда өзгерістер мен толықтырулар енгізілгенін хабарлайды.

Осы өзгерістерге сәйкес, 2015 жылғы 01 қаңтардан бастап 7-баптың 24-тармағына байланысты табиғи монополиялардың субъектілері бос және қолжетімді қуаттың, сыйымдылықтың, орынның, сондай-ақ инженерлік коммуникация сызбаларының бар екені туралы деректердің электрондық базасын жүргізуі керек.

Осыған байланысты, «Астана халықаралық әуежайы» АҚ жоғарыда аталған ақпаратпен деректердің электрондық базасына кіруге рұқсат береді.

Ұшуларды өрттен және авариядан құтқаруды қамтамасыз ету қызметі

ӘК өртті сөндіруге арналған әуеайлақтағы күш пен құралдар:

ӨА атаулары (типі) Ж/қ саны (ӨҚЕ) ОСҚ л.саны КТ саны ОСҚ беру өнімділігі
VMA – 34 3 3400 400 28
VMA – 83 3 8800 800 50
VMA – 83 3 8800 800 50
VMA – 112 3 12300 1300 65
VMA – 112 3 12300 1300 65

Жиыны:
ӨА жалпы саны – 5 бірлік
ӨА тасымалданатын ОСҚ жалпы саны – 46500 л
ӨА тасымалданатын КТ жалпы саны – 4600л
ОСҚ берудің сомалық өнімділігі – 258л/с

Ақпараттық технология және коммуникациялар қызметі

Әуежайда 26 тіркеу орындары қолданыста:
А секторында – 10 тіркеу орны
В секторында – 12 тіркеу орны
Халықаралық ВИП залында – 2 тіркеу орны
Ішкі ВИП залда – 2 тіркеу орны
Ресми делегацияларға қызмет көрсету залы – 1 тіркеу орны
Қазіргі уақытта пайдаланылмайтын тіркеу орындары жоқ

Ұшуларды электр – жарық – техникалық қамтамасыз ету қызметі

«Астана халықаралық әуежайы» АҚ электр энергиясы қуатының резерві жоқ.
Қосымша абоненттерді қосқанда рұқсат етілген барынша қуаттылығы – 5000 кВт
2014 жыл бойынша жылдық электр энергиясын тұтыну сағатына 20622572 кВт құрады
Соның ішінде қосымша абоненттер бойынша – сағатына 3820763 кВт

Жылу-техникалық және санитарлық-техникалық қамтамасыз ету қызметі

«Астана халықаралық әуежайы» АҚ орталық қазандығы қазіргі уақытта жылу энергиясы бойынша жеке қуаты жоқ

Әуеайлақ қызметі

Жалпы сипаттағы ақпарат
а) Әуеайлақтың атауы: UАCC- Astana/УАЦЦ Астана

b) Астана әуеайлағының орналасқан жері – қала орталығынан ОШ 16,7 км

с) ӘБН ҰҚЖ географиялық координаттары – N 51°01’20” – E 071°28’01”

d) Әуеайлақтың асып кетуі – 355 м

е) ҰҚЖ табалдырығының асып кетуі 22-325,6м, қону аймағында (900м) -353,4м

ҰҚЖ табалдырығынан асып кетуі 04-354,6м, қону аймағында (900м)-353,8м

f) Әуеайлақ ауданындағы есептік ауа температурасы -25°С.

 

Әуеайлақ өлшемдері және осыған байланысты ақпарат

 a. 04/22 ұшу-қону жолағы

  • шынайы азимут 44°31’48″;
  • ұзындығы 3500м;
  • ені 45м;
  • бетіндегі жабын типі – асфальт-бетон;
  • ұзақтығы орташа еңіс 0,125 %(0,0036);
  • орнынан жылжып кеткен жолақтың басы – жоқ;
  • ТАЖ – жоқ;
  • Қонудың магниттік бағытымен (Қонудың МБ) кедергіден бос жолақтың ұзындығы -36° и 216° – 400 х150м.

 b. Рульдік жолдар РЖ- А, В, D, С, Е; Н:

  • РЖ жасанды жабын ені – А, В, D, С, Е; Н =23м;
  • РЖ жалпы ені – А, В, D, С, Е; Н =44м;
  • бетіндегі жабынның типі – асфальт-бетон;
  • РЖ дөңгелектеу радиусы – А, В, D, С, Е; Н және ЖҰҚЖ жанасуына – 50м;
  • әуе кемелерінің РЖ пайдалану индексі- 6.

 c. Перрон және тұрақ орны:

  • жалпы алаңы 35800м2;
  • тұрақ орны саны -53
  • 2,3,11,12 ТО бетіндегі жабын типі – армобетон;
  • ТО және перрон бетіндегі жабынның типі 1,4-10,13-53 – асфальт-бетон.

 d. ҰҚЖ ФИЗИКАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ


ПЕРРОН СИПАТТАМАСЫ1.ТҰРАҚ ОРЫНДАРЫНЫҢ ЖІКТЕЛГЕН САНЫЕСКЕРТПЕ: ТО 1-10,22,23,29-31 – сүйреу арқылы рульдеу.ТО 11-21,24-28, 32-53 – сүйреу арқылы рульдеу.2.РУЛЬДІК ЖОЛДЫҢ, ПЕРРОННЫҢ ЖӘНЕ ТҰРАҚ ОРНЫНЫҢ ЖАСАНДЫ ЖАБЫНЫНЫҢ ТИПІ ЖӘНЕ
ОНЫҢ «ӘК ЖІКТЕУ САНДАРЫ – ЖАБЫННЫҢ ЖІКТЕУ САНДАРЫ» ӘДІСІ БОЙЫНША КӨРСЕТІЛГЕН КӨТЕРУШІ ҚАБІЛЕТІ ( ACN / PCN).

РУЛЬДІК ЖОЛ (РЖ), ПЕРРОН ЖӘНЕ ӘК ТҰРАҚ ОРНЫ (ТО) БОЙЫНША ДЕРЕКТЕР
Артық салмақпен пайдалану және шектеулерВ747-300(379,2 т) -71 В747-200С(373,3 т)-71 B767-300ER(185,5t)70 L-1011-500(225,8 т)-79 А300-600(165,9 т)69 А330-300(212,9т)-69 А340-300(254,4 т)-70 А300В4(165,9т)-68 АН-124(392,0т)-77ЖҰҚЖ, РЖ, перрон, ҰЖ бекітілген учаскелер, РЖ жанама қауіпсіздік жолағы бетінде жол берілмейтін ақаулықтар жоқ.
РАСТАУШЫ ҚҰЖАТТАМА:
1.2012 жылғы 20 қарашадағы ИКАО «ACN-PCN» әдісі бойынша Астана әуеайлағының жасанды жабынының беріктігі туралы «Казжоба» РМК қорытындысы.
2.2015 жылғы 12 ақпанда бекітілген Астана әуеайлағы ауданында ұшулар өнімділігі жөніндегі нұсқаулық
3.2012 жылғы 20 қарашадағы геометриялық өлшемін, Астана әуеайлағын күндізгі таңбалаудағы жасанды жабын жағдайын зерттеу актісі.

ҰҚЖ сипаттамасы Ұшу-қону жолақтарын белгілеу (ҰҚЖ)
ҰҚЖ Қонудың МБ-36° ҰҚЖ Қонудың МБ-216°
ҰҚЖ сыныбы Б халықаралық.4Е ҰҚЖ 04 ҰҚЖ 22
Өлшемдері ҚАА ұшу жолағы 3800 х 300м
ЖҰҚЖ 3500 х 45м
ТАЖ жоқ
БА 400 х 150м 400 х 150м
Бетіндегі жабын типі ҰҚЖ Асфальт-бетон
Беріктігі ҰҚЖ PCN 79/F/C/W/T (саралас)
ТАЖ ————-
Ұзақтығы орташа еңіс ҰҚЖ 0,125 % (0,0036)
Белгілеу (ТО мен перрон атауы ) Бетіндегі жабын типі Беріктігі ТО мен перронды таңбалау Перронды прожекторлық жарықтандыру ТО географиялық координаттары ТО магнитті бағыты
а б в г д е ж
ТО 10,22,23. Асфальт-бетон PCN 35/F/C/Y/T бар бар жоқ жоқ
ТО 1,4,5,6,13,14. Асфальт-бетон PCN 71/F/C/W/T бар бар жоқ жоқ
ТО 2,3,11,12. армобетон PCN 70/R/B/W/T бар бар жоқ жоқ
ТО 7,8,9 Асфальт-бетон PCN 68/F/C/W/T бар бар жоқ жоқ
ТО 15……21 Асфальт-бетон PCN 72/F/C/W/T бар бар жоқ жоқ
ТО 24……28 Асфальт-бетон PCN 18/F/C/Y/T бар бар жоқ жоқ
ТО 29-31 Асфальт-бетон PCN 66/F/C/W/T бар бар жоқ жоқ
ТО 32-45 Асфальт-бетон PCN 47/F/C/Y/T бар бар жоқ жоқ
ТО 46-53 Асфальт-бетон PCN 16/F/C/Y/T бар бар жоқ жоқ
ҚР ӘПЖН пункті Әуеайлақ элементтері PCN жасанды жабын беріктігінің индексі Пайдаланылатын ӘК типтері және олардың АСN жіктеу сандары Растаушы құжат ҚР ӘПЖН сәйкестігі Ескертпе
1 2 3 4 5 6 7
49-54 РЖ-А МРЖ-P1 (А-дан В –ға дейін) РЖ В-ға дейін) 67/F/C/W/T 1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, В747-300,В747-200С,
B767-300-ER,L-1011-500 АН-124,АЗОО-бОО, АЗЗО-300, А340-300,А340 В4 тәулігіне толық салмақпен
20 тоннаға дейінгі ұшақтың ұшуына дейін шектелген тәулігіне толық салмағымен 5 ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 РЖ-D,РЖ-Н,РЖ-С 73/F/C/W’T В747-400(395,9 т)-79
L-1011-500(225,8 т)-79
АН-124 (392,0 т)-77
MD-11 (274,6 т)-85
1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, L-1011 -500, АН-124, MD-1 ]
тәулігіне толық салмақпен 20 тоннаға дейінгі ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 РЖ-В Перрон ТО N 10,22,23 47/F/C/W/T 35/F/C/Y/T B767-300ER(l 85,5т)-70 B767-200ER(l 76,0т)-65 В727модер.(95,3т)-61 А310-300(157,9т)-64 А300В4(165,9т)-68 ИЛ-62М(168т)-67 ИЛ-96(231т)-57 В767-300(159,6т)-58
В777-200В PLUS(287,8t)-67 А300-600(165,9т)-69
А330-300(212,9т)-69
А340-300(254,4т)-70
В747-200С(373,Зт)-71
В747-400(395,9т)-79
В747-300(379,2т)-71 L-1011-500(225,8t)-79 АН-124(392,0т)-77
1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны B767-300ER,B767-200ER,B727 модерн.,АЗ 10-300 Д300В4,Ш1-62М, ИЛ- 965В767-300,В777-200В PLUS, АЗОО-6ООД330-300,А-340-30О тәулігіне толық салмағымен 20 ұшақтың ұшуына дейін шектелген Ұшақтар қозғалысының саны В747-200С?В747-400,В747-300?
L-1011-500, АН-124 тәулігіне толық салмағымен 5 ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 РЖ-Е, МРЖ-Р2.P3.P4,(В дан Е-ге дейін) 69/F/C/W/T В747-400(395,9т)-79 В747-300(379,2т)-71 В747-200С(373,Зт)-71 B767-300ER(185,5t)-70 L-1011-500(225,8t)-79 АН-124(392,0т)-77 А340-300(254,4т)-70 MD-ll(274,6т)-85 1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, R747-300, В747-200С, B767-300ER, L-1011-500, АН-124, А340-300. MD-11 тәулігіне толық салмағымен 20 ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО № 1,4,5,6,13,14 71/F/C/W/T В747-400(395,9т)-79
L-1011-500(225,8t)-79
АН-124(392,0т)77
MD-11(274,6t)-85
1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, L-1011-500 ДН-124, ME
тәулігіне толық салмақпен 20 тоннаға дейінгі ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО № 2,3,11,12 70/R/B/W/T MD-11(274,6t)-85
В747-400(395,9т)-79
В747-300(379,2т)-71
В747-200С(373,Зт)-71
L-1011-500(225,8t)-79
АН-124(392т)-77
1.2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, В747-300, В747-200С, Ml
L-1011-500, АН-124 тәулігіне толық салмақпен 20 тоннаға дейінгі ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО №7,8,9 68/F/C/W/T В747-400(395,9т)-79
L-1011-500(225,8t)-79
АН-124(392,0т)-77
MD-11(274,6t)-85
В747-300(379,2т)-71
В747-200С(373,Зт)-71
B767-300ER(185,5t)-70
А300-600(165,9т)-69
А330-300(212,9т)-69
А340-300(254,4т)-70
1.2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, В747-300, В747-200С
B767-300ER, L-1011-500, АН-12 A300-600, АЗЗО-300, А340-300, ME
тәулігіне толық салмағымен 20 ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО №15- 21 72/F/C/W/T В747-400(395,9т)-79
L-1011-500(225,8t)79
АН-124(392,0т)-77
MD-ll(274,6)-85
1.2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, L-1011-500, АН-124, MD
тәулігіне толық салмағымен 20 ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО №24….28 18/F/C/Y/T RJ 85(42,4т)-24,9
RJ-100(44,4t)-26,8
ТУ-154(98,0т)30 В737модер.(58,3т)-34 ВАС1-11-500(47,4т)-33 ТУ-204(93,5т)-33
ИЛ-86(216,5т)-44
1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны RJ-8′ RJ-100, ТУ- тәулігіне толық салмақпен 20 тоннаға дейінгі ұшақтың ұшуына дейін шектелген Ұшақтар қозғалысының саны В737-200 (модерн.),ВАС1-11-500, ТУ-154, ИЛ-86 тәулігіне толық салмағымен 5 ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО № 29-31 66/F/C/W/T В747-400(395,9т)-79
В747-300(379,9т)71
В747-200С(373,Зт)-71
B767-300ER(185,5t)-70
А300 В4(165,9т)68
L-1011-500(225,8t)-79
АН-124(392,0т)-77
ИЛ-62М(168,0т)-67
В777-200В PLUS(287,8t)-67 А300-600(165,9т)-69 А330-300(212,9т)-69 А-340-300(254,4т)-70
1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны В747-400, В747-300, В747-200С, В767-300 ER, A300 В4, L-1011-500, В777-200В PLUS, А300-600Д330-300 А340-300, АН-124 тәулігіне толық салмақпен 20 тоннаға дейінгі ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО № 32-45 47/F/C/Y/T В737-700 (70307кг)-42 В737-400 (64864кг)- 41 А319-130 (75,9т)- 44 А320-230 ( 73,9т)- 44 RJ-85 (42,4т)-24,9, RJ-100 (44,4t)-26,8, YAK-42 56,5т)- 16 IL – 114 (22750кг)- 13
А310-300(157,9т)-64 А300В4(165,9т)-68 ИЛ-62М(168т)-67 ИЛ-96(231т)-57 В767-300(159,6т)-58 В777-200В PLUS(287,8t)-67
1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны А310-300, А300В, В767-300, ИЛ-62М, ИЛ-96, В777-200В тәулігіне толық салмағымен 5 ұшақтың ұшуына дейін шектелген
49-54 Перрон ТО № 46-53 16/F/C/Y/T Bombardir CRJ -1000(т)- Gulfstream G 150/200/350/450(т)- CESSNA Citation X (т)- Falcon 2000 (т)- Challenger 300/604/850 (т)- RJ 85(42,4т)-24,9,
RJ-100(44,4t)-26,8,Як-42(56,5t)-16,Ан-12(61t)-17
1,2 Сәйкес келеді Ұшақтар қозғалысының саны RJ 85, RJ-100, тәулігіне Ан 12 толық салмағымен 5 ұшақтың ұшуына дейін шектелген